2013. december 28., szombat

Kerületi regös-nap 2011.11.26

8:20 után pár perccel értem a buszpályaudvarra, és meglepődtem, hogy csak a Suri vár ott egyedül. Az én őrsömből Bende, és Gábor minket kerestek, de mivel a Surit nem ismerték, csak engem, azt hitték, hogy lekésték a busz indulását.
Megérkezésem után egyből megtaláltak minket, és most már ismerik a csapatparancsnokot is. Így vágtunk neki Veszprémből a regös napnak, illetve Andor jött még Pestről. Székesfehérvári állomáson 5-en indultunk útnak. Surinak és Andornak kerületi, és vezetői megbeszélés volt, ezért ők másfele vették az irányt. 10 óra környékén megérkeztünk a célpontba. Megbeszéltem a skacokkal, hogy ne széledjünk szét, mozogjunk együtt, és így mindent ki tudtunk próbálni aznap. Kezdtük a Mikulás festést mogyoróra, ez viszonylag gyorsan ment, hisz nem kellett hozzá különösebb kézügyesség. Utána befőttes üvegre ragasztottunk szalvétát, mindenki ízlése szerint válogathatott. Ennek végeztével villanykörtéket pingáltunk üvegfestékkel. Egész jók lettek, akárki akármit mond J. Átmentünk a másik terembe, ott lehetett gipszet festeni, amibe Gábor, de főleg Bende nagyon belemerült. Nekem már csak még egy dologra volt erőm: a forrasztópálcával falapba égetni. Ezen kívül Bende csinált még gyertyatartót, Gábor pedig megküzdött egy nyakkendő gyűrűért. Délután filmnézés volt, kaptunk ropogtatni valót és teát is J. A végén ”megajándékoztak” minket egy csajkatartó táskával. Hazafele Andortól elbúcsúztunk, mert ő Székesfehérvárról egyből ment Kőszegre, mi pedig Veszprémbe váltunk szét. Szerintem mindenki pozitív élménnyel tért haza J.


                                                                                                                                             B. Bálint

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése